Pages

Friday, January 29, 2010

My Nunkie :)

ni gamba mase turon lift. haha lepas puas bergambar and makan ice cream BR. ahah nunkie buat campuran antara chocolate and strawbery. ahah sedappp.
now, Flashback to 22 January. haha best! i keluar with my nunkie kat SP. ahahha mana ade tempat laen and kiteorg tangkap gamba mcm yg kat atas tu. buleh edit. haha best. sebenarnya ambil dua set. but lagi 1 syg i tk dapat nak scan. haha yg i pula mana lah ada scanner kat rumah. ahha loveyou.
salam, now i baru balik from work. im to busy lately, so tired. now my life just for My Nunkie ( Fatin Syahirah binti Aidi) , my family ( mama, kakak, adik and my wife family :P ) and WORK. haha i dont have time for anythings else like FUTSAL, Friends. haha nvm i just need My nunkie and all my family in my life :)
Firstly i want to flashback to 25 january :) its our 10 month annivesary :P weee~~ i love you somuchFatin Syahirah binti Aidi :) and she gave me that drawing!! aaaaahhhhh! so cute ! :)
loveyou.



SORRY :) i ngantok. so bace post nie dari bawah. hahahahaaha thanks.

P/S ILOVEYOUSOMUCH FATIN SYAHIRAH BINTI AIDI :)

1 comments:

erawr said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment